انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

کتاب اطلس دهان، دندان و ایمپلنت رونمایی شد.

کتاب اطلس دهان، دندان و ایمپلنت رونمایی شد.



تهران- ایرنا: اطلس آموزش بهداشت دهان، دندان و ایمپلنت، در حاشیه نوزدهمین کنگره بین‌المللی پریودنتولوژی رونمایی شد.






دبیر علمی نوزدهمین کنگره بین المللی پریودنتولوژی در حاشیه این رونمایی به خبرنگار علمی ایرنا گفت:در این اطلس تلاش شده تا نحوه صحیح استفاده از انواع مسواک، نخ دندان، دهان‌شویه‌ها و شستشودهنده‌های داخل دهانی، بیان شود.

دکتر رضا عمید بیان داشت: در این مجموعه تصاویر دارای واقعیت افزوده وجود دارد که برای استفاده آن باید نرم‌افزار مربوطه را در تلفن همراه یا تبلت نصب و بعد از آن از این امکان استفاده کنند.
وی گفت: برای بهداشت دهان و دندان اعم از دندان طبیعی و مصنوعی، ایمپلنت راهکارهای مختلفی وجود که بسیار فراتر از مسواک دندان است؛ در این اطلس به این راهکارها پرداخته شده است.
عمید ادامه داد: مردم تصور می‌کنند که با نصب ایمپلنت نیاز به رعایت بهداشت آن ندارند، در حالیکه اگر اطراف روکش ایمپلنت تمیز نشود، مانند دندان طبیعی می‌تواند دچار عفونت شود.
وی با اشاره به اینکه کنترل بهداشت اطراف ایمپلنت حتی مهم‌تر از دندان طبیعی است، گفت: در این مجموعه، روش‌هایی برای حفظ ایمپلنت ارائه شده است.
اطلس آموزش بهداشت دهان، دندان و ایمپلنت توسط فاضله عطار باشی مقدم، استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و همکارانش ظرف حدود یک سال تالیف شده است .

نوزدهمین کنگره بین المللی انجمن علمی پریودنتولوژی ایران از سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ در محل هتل المپیک تهران گشایش یافت و امروز جمعه  ۱۹ مهر به کار خود پایان داد.

منبع: www.irna.ir/news/83512771

۲۲ مهر ۱۳۹۸
اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg