انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

کتاب ایمپلنت در ناحیه زیبایی 2016

کتاب ایمپلنت در ناحیه زیبایی 2016


ترجمه کتاب ایمپلنت در ناحیه زیبایی Implants in the Esthetic Zone

کتاب ایمپلنت در ناحیه زیبایی ویرایش 2016 با مجوز رسمی از Quintessence و با ترجمه استاد ارجمند جناب آقای دکتر غلامعلی غلامی و جناب آقای دکتر رضا عمید، توسط رویان پژوه تولید و آماده عرضه می‌باشد.







توضیحات در مورد کتاب:
Ueli Grunder
به اعتقاد اکثر اساتید ایمپلنت یکی از بهترین کلینیسین‌های جهان است. ایشان به عنوان یک استاد مسلم در زمینه Esthetic Dentistry در دنیا شناخته شده است و یکی از پایه‌گذاران آکادمی زیبایی اروپا است که خود سالها رئیس آن بوده است .

کمتر کنگره‌ای در جهان می‌توان یافت که Grunder سخنران مدعو آن در زمینه زیبایی ایمپلنت نباشد و مدعو تمام دانشگاههای سوئیس و اکثر دانشگاههای سراسر جهان است. مقالات وی در زمینه بازسازی با ایمپلنت در ناحیه زیبایی رفرنس و راهگشای تمام کلینسین‌هاست .

کتاب حاضر، حاصل تجربیات بیش از سی سال در این زمینه است.

فصول کتاب شامل:

- بازسازی بافت سخت

- بازسازی بافت نرم

- ملاحظات پروتزی

- پروتکل‌های قابل اعتماد در بازسازی ناحیه زیبایی و...

در این کتاب با حدود 4000 فوتوگرافی بی‌نظیر و با روش Case Based قدم به قدم خواننده را با مطمئن‌ترین تکنیک‌های مورد نیاز در شرایط مختلف آشنا می‌سازد.

این کتاب به اکثر زبانهای مطرح دنیا ترجمه شده و مورد استقبال دندانپزشکان قرار گرفته است.

امید است مطالعه آن در ارتقاء دانش و Practice دندانپزشکان عزیز فارسی زبان موثر افتد و استاندارد درمان‌های زیبایی ایمپلنت آنان را بهبود بخشد.

۱۲ دی ۱۳۹۶
اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg