30 Jul, 2021
دسته بندی محصولات
ورود
نظرسنجی

میزان رضایت شما از کیفیت کتاب‌های رویان پژوه چقدر است؟

سازمان ها و کتابخانه ها چگونه برای دریافت یارانه خرید کتاب ثبت‌نام کنند؟

سازمان ها و کتابخانه ها چگونه برای دریافت یارانه خرید کتاب ثبت‌نام کنند؟ به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، سازمان‌ها و نهادها برای دریافت «یارانۀ اعتباری خرید کتاب» باید مراحل زیر را طی کنند:

1. ارسال درخواست یارانه خرید از طریق پست الکترونیکی ORG@TIBF.IR
2. درخواست در سربرگ متقاضی درج شود.
3. عنوان نامه خطاب به معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.
4. نحوه استفاده بن مشخص شود که برای تجهیز کتابخانه است یا افراد سازمان.
5. نام و نام خانوادگی نماینده تام الاختیار سازمان با ذکر کد ملی و تلفن همراه در نامه قید شود.  
6. درخواست با امضاء مقام مسئول همراه با مهر سازمان متقاضی ارسال شود.  
7. این یارانه به صورت الکترونیکی بوده و صرفاً در ایام برگزاری نمایشگاه قابلیت استفاده دارد.
8. بعد از بررسی در معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  نامه قبول درخواست به پست الکترونیکی مبدأ ارسال خواهد شد.
9. پس از دریافت نامه مذکور، ضرورت دارد حسب مفاد نامه مبلغ سهم سازمان به حساب اعلامی واریز و تصویر فیش واریزی ارسال شود.
10. دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره38512721 (سرکار خانم هوشمند) و شماره واتساپی 09027598368مقدور است.


الف : درخواست یارانه خرید کتاب برای تجهیز کتابخانه:   

1. پس از تائید مبلغ واریزی سازمان، نهاد و یا دانشگاه توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعتبار خریدی معادل جمع مبلغ واریزی سازمان، نهاد و یا دانشگاه بعلاوه یارانه تخصیصی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به  نماینده تام الاختیار معرفی شده اختصاص داده می‌شود.  

2. پس از پایان فرآیند خرید توسط نماینده تام الاختیار سازمان، نهاد و یا دانشگاه در صورتی که محموله‌های خریداری شده از طریق پنل پستی نمایشگاه ارسال شود پس از اعلام وصول آنها در سامانه، پول کتاب‌های خریداری شده به ناشران  پرداخت می‌شود و در صورتی که  ارسال کتاب‌های خریداری شده به غیر از طریق از مذکور صورت گیرد، برای اطمینان از وصول کتاب‌ها از سازمان، نهاد و یا دانشگاه مربوطه استعلام می‌شود و درصورتی که حد اکثر تا دو هفته پس از استعلام،  اعتراضی دریافت نشود با فروشندگان تسویه حساب می‌شود.  

3. در صورت انجام خرید کمتر از میزان واریزی اولیه سازمان، نهاد و یا دانشگاه، مبلغ باقیمانده عودت و محاسبه یارانه بر اساس مبلغ خرید صورت خواهد گرفت.    


ب. درخواست یارانه خرید برای افراد سازمان :

1. درخواست یارانه خرید کتاب به همراه فایل اکسل شامل نام، نام خانوادگی، کدملی، شماره تلفن همراه، مبلغ سهم سازمان به آدرس ایمیل ذکر شده ارسال شود.

2. پس از بررسی و تائید درخواست توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اختصاص درصد یارانه مذکور، اعتبار سهم سازمان و یارانه اختصاص یافته برای هر یک از افراد لحاظ خواهد شد.


نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول تا ششم  بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

منبع : خانه کتاب و ادبیات ایران
۳۰ دى ۱۳۹۹
نماد اعتماد
تبلیغات
لینک های مفید