انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

راهنمای ابزارهای دندانپزشکی

راهنمای ابزارهای دندانپزشکی
سال چاپ :۱۳۹۹
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۲۴۸
قطع کتاب :رقعی-شومیز-گلاسه-رنگی
شابک :9786004087582
کد شناسایی محصول: 101692
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۳,۸۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف دائمی خرید آنلاین : ۳,۴۲۰,۰۰۰ ریال

کتاب راهنمای ابزارهای دندانپزشکی


امروزه باپیشرفت علم وتکنولوژی درزمینه دندانپزشکی،وسایل وابزارهای متنوعی جهت بهبودکیفیت درمان و سهولت کارکرد دندانپزشکان معرفی گردیده است. شناخت ویژگی این ابزارهاونحوه استفاده ازآنهاهمانند دیگر رشته های بالینی از ضروریات حرفه دندانپزشکی محسوب می گردد. با توجه به اهمیت موضوع، کتاب حاضر مجموعه ای گردآوری شده از ابزارهای پرکاربرد دردندانپزشکی و بر گرفته از معتبرترین منابع دندانپزشکی می باشد.

کتاب ابزارهای دندانپزشکی در 6 فصل به معرفی ابزارهای 6 رشته اصلی و پایه ای دردندانپزشکی پرداخته و مشخصات هر وسیله، ویژگی و نکات کاربردی وسیله مذکور به همراه تصویر آن ارائه گردیده است. برای آشنایی اجمالی خوانندگان با وسایل، در ابتدای هر فصل نمودار دسته بندی ابزار به طور خلاصه به معرفی کلی ابزار در رشته مربوطه پرداخته است. نکته قابل توجه درکتاب حاضرتصاویرمربوط به ابزارها می باشد که اکثرا توسط تیم مؤلفین ودانشجویان این رشته تهیه شده است. امید است کتاب حاضرگامی در جهت شناخت بهتر و کاربرد مؤثرتر ابزارهای دندان پزشکی برداشته و مورد استفاده دانشجویان ودندانپزشکان محترم قرارگیرد.

 گروه مولفین: علیرضا میرزائیان سیدمیرزا، زهرا السادات الحسینی المدرسی ط س، راحله السادات موسوی احمدآبادی

-

فهرست کتاب:

-

ورود به صفحه اینستاگرام:


اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg