انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

WHEELER’S DENTAL ANATOMY, PHYSIOLOGY, AND OCCLUSION 2020

WHEELER’S DENTAL ANATOMY, PHYSIOLOGY, AND OCCLUSION 2020
سال چاپ :۲۰۲۰
نوبت چاپ :ELEVENTH EDITION
تعداد صفحات :۳۳۹
قطع کتاب :رحلی-جلد هارد
شابک :9780323638784
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۶,۵۰۰,۰۰۰ ریال

Wheeler's Dental Anatomy, Physiology and Occlusion 2020

Elsevier


موفقیت آناتومی دندان را در عمل دندانپزشکی با Wheeler’s Dental Anatomy, Physiology, and Occlusion، ویرایش یازدهم یاد بگیرید. یازدهمین نسخه از این متن دندانپزشکی پیشرو در بازار که به روز شده و از نظر بصری بهبود یافته است، تمرکز خود را بر کاربردهای بالینی گسترش می دهد. ده ها انیمیشن آنلاین 360 درجه و 3 بعدی دندان برای ارائه نمای بی نظیری از دندان ها، تشکیل پالپ، توالی رویش ها و ملاحظات بالینی بی شماری. هر خرید متنی همچنین با دسترسی به وب‌سایت همراه Expert Consult همراه است - جایی که می‌توانید کل متن را به صورت الکترونیکی ارجاع دهید، و همچنین با انبوهی از فعالیت‌های آموزشی، انیمیشن‌ها و منابع عملی برای درک بهتر و حفظ اطلاعات تحت پوشش درگیر شوید. متن. در مجموع، این بسته آموزشی اثبات شده تمام اطلاعات به‌روز، بهترین شیوه‌ها و ابزارها را ارائه می‌دهد تا شما را برای بخش آناتومی و انسداد دندان در امتحانات آماده کند و موفقیت بالینی طولانی‌مدت را تضمین کند.

بیش از 800 تصویر تمام رنگی شامل تصاویر تشریحی دقیق و با برچسب خوب و همچنین عکس های بالینی است.

عبارات کلیدی پررنگ توجه دانش آموزان را به اصطلاحات ضروری جلب می کند.

ضمائم عملی شامل بررسی مورفولوژی دندان با مرور مختصر رشد دندان از دوران رحم تا نوجوانی تا بزرگسالی است. و ویژگی‌های دندانی دائمی با جداولی برای هر دندان که اطلاعات دقیقی مانند نماد دندان، ابعاد، موقعیت تماس‌های نزدیک، ارتفاع و انحنای دندان را ارائه می‌دهد.

واقعیت مجازی 360 درجه و انیمیشن های 3 بعدی در Expert Consult به دانش آموزان کمک می کند تا مهارت های خود را در شناسایی و معاینه دندان بهبود بخشند.

ویدئوهای گام به گام در Expert Consult تنظیمات اکلوزال را نشان می دهد.

تمرین‌های برچسب‌گذاری دانش‌آموزان را برای شناسایی ساختار دندان و آناتومی صورت با برچسب‌های کشیدن و رها کردن به چالش می‌کشد.

فصل کاربردهای بالینی شامل کاربردهای عملی و مطالعات موردی برای آماده سازی دانش آموزان برای امتحانات می باشد. موضوعات عبارتند از صاف کردن ریشه و پوسته پوسته شدن. تکنیک ها و نیروهای استخراج؛ رابطه پر کردن با فرم پالپ و فرم مینای دندان. و تنظیم اکلوزالی تماس‌های اکلوزالی نارس و فرم قوس در رابطه با طرح‌های اسپلینت بایت.

جدید! اهداف یادگیری و سوالات پیش آزمون در ابتدای هر فصل توجه دانش آموزان را بر دانش و انتظارات تفکر انتقادی برای هر فصل متمرکز می کند.

جدید! تصاویر تمام رنگی جایگزین بسیاری از تصاویر سیاه و سفید شده اند تا به دانشجویان تصویر واضح تری از موقعیت ها و روش های بالینی ارائه دهند.

جدید! اطلاعات به روز شده شامل تحقیقات و تصاویر جدید می شود تا اطمینان حاصل شود که دانش آموزان به آخرین شیوه ها مجهز هستند.

جدید! دسترسی به وب‌سایت همراه Expert Consult شامل تمرین‌های عملی، انیمیشن‌ها، ویدیوها، آزمون‌ها، امتحانات و موارد دیگر می‌شود تا تجربه یادگیری دانش‌آموزان را کامل کند و از توانایی آن‌ها در استفاده از محتوای کتاب اطمینان حاصل کند.

.

ورود به صفحه اینستاگرام:


اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg