انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

مرور جامع اندودانتیکس اینگل 2019

مرور جامع اندودانتیکس  اینگل 2019
سال چاپ :۱۳۹۹
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۵۱۴
قطع کتاب :رحلی-جلد هارد
شابک :9786004087087
کد شناسایی محصول: 101628
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۱۲,۸۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف دائمی خرید آنلاین : ۱۱,۵۲۰,۰۰۰ ریال


تمام رنگی

کتاب اینگل همواره یکی از منابع مهم رشته اندودانتیکس بوده و در دانشکده های دندانپزشکی کشورهای مختلف تدریس می شده است. در ایران هم با وجود اینکه همچون سایر منابع این رشته به صورت مرتب تجدید چاپ نمی شد ولی همیشه یکی از منابع قابل اتکاء در دوره ً چاپ دستیاری به شمار می رفت و به نظر می رسید رفته رفته قافیه را به سایر کتب به روزتر، واگذار می کند تا اینکه در سال 2019 مجددا شد و دوباره توانست همچون گذشته مطرح گردد.

آنچه چاپ جدید را از کتاب 2008 متمایز کرده است، تمرکز بیشتر بر ابعاد بالینی و روشهای نوین در درمان اندودانتیکس و ارائه راهکارهای عملی در مواجهه با چالش های بالینی است که آن را تبدیل به مرجعی ایده آل نه تنها برای متخصصین و دستیاران، بلکه برای کلیه دندانپزشکانی که به اندودانتیکس علاقه مندند می کند.

درکتاب حاضر تلاش شده است تا کلیه نکات ذکر شده در کتاب اصلی با تکیه بر شیوایی و رسایی متن گردآوری شده تا خوانندگان بتوانند بدون پرداختن به حواشی، مستقیما به اصل مطالب دسترسی داشته باشند و دستیاران با اطمینان خاطر جهت آمادگی برای آزمونهای بورد و ارتقاء به آن بسنده کنند.

فهرست کتاب و نمونه متن



اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg