انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

Misch's Contemporary Implant Dentistry 2021

Misch's Contemporary Implant Dentistry 2021
نویسنده : Randolph R. Resnik
سال چاپ :۲۰۲۱
نوبت چاپ :Fourth
تعداد صفحات :۱۲۶۴
قطع کتاب :رحلی
شابک :9780323391559
کد شناسایی محصول: 101650
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۲۹,۸۰۰,۰۰۰ ریال

Misch's Contemporary Implant Dentistry 2021


جراحی ایمپلنت دندان یک هنر است. برای کمک به شما در پیشرفت مهارت‌ها و تبدیل شدن به استاد پروتز ایمپلنت، دندانپزشکی ایمپلنت معاصر میش، نسخه چهارم از یک رویکرد چند رشته‌ای برای پوشش بیشتر فرآیندها و روش‌های جراحی در صنعت استفاده می‌کند. ویرایش جدید این متن به ارائه اطلاعات جامع و پیشرفته در مورد علم و رشته دندانپزشکی ایمپلنت معاصر ادامه می دهد. که گستره جراحی ایمپلنت دندان را پوشش می دهد، شامل پوشش کامل رنگی و عمیق موارد بالینی ساده و پیچیده، با راهنمایی عملی در مورد نحوه به کارگیری آخرین تحقیقات، ابزارهای تشخیصی، برنامه ریزی درمان، طرح های ایمپلنت و مواد می باشد. نویسنده جدید Randolph R. Resnik، یک مدرس، پزشک و محقق بین المللی در زمینه ایمپلنتولوژی دهان و پروتزهای دندانی است که میراث و آموزه های دکتر میش را ادامه خواهد داد.

محتوا منعکس کننده فلسفه نویسنده اصلی و پروتکل های جراحی برای ایمپلنت های دندانی است که به شما سیستمی برای دستیابی به نتایج قابل پیش بینی می دهد.

رویکرد مبتنی بر شواهد به روش‌های ایمپلنت دندانی دارای راهنمایی‌های پیشرفته است که توسط بهترین شواهد تحقیقاتی موجود پشتیبانی می‌شود.

برنامه هنری غنی در سراسر متن مفاهیم و تکنیک های کلیدی بالینی را با بیش از 2500 تصویر، رادیوگرافی، عکس های بالینی تمام رنگی، هنر خطی و نمودارها برجسته و روشن می کند.

منابع قطعی دندانپزشکی ایمپلنت به شما راهنمایی های معتبر پیشرفته را توسط رهبر شناخته شده در این زمینه ارائه می دهد.

نویسنده مشهور بین المللی، Randolph R. Resnik، DMD، MDS یک مربی برجسته، پزشک، نویسنده و محقق در زمینه ایمپلنتولوژی دهان و پروتز است.

پروتکل‌های جراحی جدیدترین و به‌روزترین ادبیات و تکنیک‌ها را ارائه می‌کنند که یک سیستم اثبات شده برای درمان جراحی جامع بیماران ایمپلنت دندان ارائه می‌کند.

محتوای اصلاح شده کاملاً شامل توصیه‌های تشخیصی تشخیصی فارماکولوژیک و ارزیابی پزشکی برای ارائه آخرین اطلاعات مبتنی بر ادبیات به خواننده است.

استراتژی های اثبات شده و اصول اولیه برای نتایج قابل پیش بینی ایمپلنت

جدیدترین تکنیک‌های جراحی ایمپلنت برای روش‌های پیوند حفره و روش‌های افزایش رج

راه حل های اثبات شده و مبتنی بر شواهد برای درمان بیماری اطراف ایمپلنت

شامل استفاده از پرکننده های پوستی و بوتاکس در ایمپلنتولوژی دهان است

اطلاعات به‌روز در مورد پیشرفت‌ها در این زمینه، منعکس‌کننده پیشرفته‌ترین ایمپلنتولوژی دندان است.

اضافه شدن سایت ExpertConsult به شما امکان می دهد کل کتاب را به صورت الکترونیکی جستجو کنید.

.

ورود به صفحه اینستاگرام:

اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg