انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

پیوند دندان اتوترانسپلانتاسیون دندان (A.T.P)

پیوند دندان اتوترانسپلانتاسیون دندان (A.T.P)
سال چاپ :۹۸
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۲۰۴
قطع کتاب :رحلی-جلد هارد- رنگی
شابک :9786004085687
کد شناسایی محصول: 101481
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۵,۲۰۰,۰۰۰ ریال

پیوند دندان: اتوترانسپلانتاسیون دندان (A.T.P)

همراه با فیلم‌های بالینی آموزشی


تمام رنگی


مقدمه کتاب:

پیوند اعضای بدن در ابتدا با خرافات بسیار همهگیری روبرو شد و در جوامع مختلف بازخورد تند و غیرقابل قبولی داشت. پیوند دندان با اینکه قدمت نسبتاً طولانی‌تری در مقایسه با بقیه پیوندهای اعضای بدن مانند کلیه، قلب، ریه و...‌ دارد اما شناخت خوبی نسبت به آن حاصل نشده است. در ابتدای امر پیوند دندان درمانی بوده برای افراد متمول جامعه اما پس از آن به افراد زیردست نیز رسوخ کرد. از آنجایی که مهارت کافی، اطلاعات چگونگی نگهداری پس از پیوند، استریلیزاسیون و ... وجود نداشت استقبال بسیار کمی از آن شد و به ورطه فراموشی سپرده شد.

بیماری‌های مختلفی که به دلیل استفاده از دندان‌های افراد دیگر ، مانند سفیلیس و بیماری‌های خونی شایع شد، ترس مردم را نسبت به ترانسپلانتاسیون دندان، به طور چشمگیری افزایش داد. ترانسپلانتاسیون دندان اگرچه به ظاهر قابل هضم نیست ولی علیرغم تمایل بیشتر افراد به استفاده از روش‌های ایمپلنت، می‌تواند روش بسیار مناسب درمانی برای خیلی از بیماران باشد. در این اثر که محور اصلی آن را کتاب Autotransplantation of teeth نوشته‌ی دکتر میتسوهیرو تسوکیبوشی است، تلاش شده تا با بیانی ساده و با کمک فایل‌های ویدئویی، از پس تفهیم مبانی ترانسپلانتاسیون براید.

فهرست کتاب

اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg