انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

Malamed's Handbook of Local Anesthesia (2020)

نویسنده : Stanley F. Malamed
سال چاپ :۲۰۲۰
نوبت چاپ :Seventh
تعداد صفحات :۴۶۲
قطع کتاب :رحلی-جلد هارد-رنگی
شابک :9789780323585
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۱۱,۸۰۰,۰۰۰ ریال
۱۵% تخفیف دائمی خرید آنلاین : ۱۰,۰۳۰,۰۰۰ ریال

 کتاب تکست:

Malamed's Handbook of Local Anesthesia (2020)

Mosby

کتابچه راهنمای بی حسی موضعی


پیشگیری، تشخیص و مدیریت عوارض ناشی از بی حسی موضعی را بیاموزید. کتاب راهنمای بیهوشی موضعی، ویرایش هفتم، که توسط دکتر استنلی ملامد، متخصص برجسته بیهوشی در دندانپزشکی نوشته شده است، تمام آخرین پیشرفت ها در علم، ابزار دقیق، و تکنیک های کنترل درد را پوشش می دهد. از مفاهیم اولیه تا تکنیک‌های تزریق خاص، از نمودارهای دوز گرفته تا مراقبت و نگهداری مناسب از تجهیزات، این راهنمای چگونگی پوشش کامل و عمیق موضوعات کلیدی بیهوشی، از جمله خطرات و خطاهای خاص در تکنیک را ارائه می‌کند که ممکن است منجر به عوارض نسخه هفتم که بیش از 30 سال به عنوان کتاب درسی بی حسی موضعی در دندانپزشکی شناخته می شود، با جدیدترین روش های بیهوشی ایمن در دندانپزشکی به طور کامل به روز شده است.

نوشته شده توسط دکتر استنلی ملامد، یکی از مورد تقاضاترین و شناخته شده ترین متخصصان بیهوشی و آرامبخش دندان در سطح جهانی. عکس های تمام رنگی و نقاشی های خطی نکات مهم را در سراسر کتاب افزایش می دهند. روش های گام به گام تکنیک های تجویز بی حسی داخل دهانی را پوشش می دهد. شرح مفصلی از مسیرهای تجویز بیهوشی در سراسر متن گنجانده شده است. سازماندهی منطقی محتوا کتاب را به چهار بخش تقسیم می‌کند: داروها، آرمنتاریوم، تکنیک‌های بی‌حسی منطقه‌ای در دندانپزشکی، و عوارض، ملاحظات حقوقی، پرسش‌ها و آینده. جدید! محتوای به روز شده و ارتقا یافته در سراسر منعکس کننده آخرین شواهد تحقیقاتی است.

جدید! دو فصل اضافه شده شامل مشکلات دستیابی به کنترل درد و راه حل های آنها می شود. و پیشرفت های اخیر در بی حسی موضعی.

جدید! اضافه شدن یک سایت مشاوره تخصصی به شما امکان می دهد کل کتاب را به صورت الکترونیکی جستجو کنید.

.

ورود به صفحه اینستاگرام:

اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg